Szablony Truskawkowe

Temat: Potrzebuję dobrej rady!

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <kih@aut.orange.plnapisał w
wiadomości


A tak na serio, to blokują za licytowanie u znajomego/kolegi.


Tak panie Heniu! Zgadza się. Popełniłam bląd. Zablokowali konto. Zezwolili
na stworzenie drugiego, które używałam 2 lata. A teraz blokują mi drugie,
informując, że mam dwa co jest niezgodne z regulaminem.
Chcę mieć to konto i pytanie było co zrobić, żeby go odblokować?

Pozdrawiam Agata


Źródło: topranking.pl/980/potrzebuje,dobrej,rady.php


Temat: Przeterminował mi się nr POP
On 4 Mar, 23:56, "Cezar" <cezarkow@interia.plwrote:


Zapomniałem doładować POPa i skonczyl sie okres kiedy niby moglem odbierac
rozmowy.
Dziwne, bo ciagle mozna do mnie dzwonic, ale ja nie moge zadzwonic na *500
(rozlancza mnie) zeby doladowac konto.

Czy mozna jeszcze jakos reanimowac moj nr telefonu ?

Wiem, ze niby moge doladowac z innego telefonu, ale boje sie stracic kase na
to.

Cezar


Ja mialem podobna sytuacje. Numer powinien byc juz od pol roku
wylaczony, a jednak nadal mozna bylo na niego dzwonic. *500 tez nie
dzialalo. Doladowanie za 10 zl z telefonu TP zakonczylo sie sukcesem.
Obecnie numer znowu lezy pol roku, powinni go w lutym wylaczyc, a
dalej mozna na niego dzwonic. Pewnie jakbym go znowu doladowal to by
normalnie dzialal. Proponuje doladowac za mala kwote np. 5 zl z innego
telefonu w Orange tak na probe. Jesli przejdzie doladowanie i wszystko
zostanie odblokowane to spokojnie mozesz doladowac za wiecej.

biotyt


Źródło: topranking.pl/1688/48,przeterminowal,mi,sie,nr,pop.php


Temat: orange pop na karte, utrata waznosci konta, paranoja
Witam
Chcialem zasilic konto, dzwonie pod *500 a tu pik, pik, pik, nie mozna
sie polaczyc. Wiec po *124*# a tu info: "wygasla waznosc twojego
konta". Zadzwonilem do BOK, aby odblokowali. Kobieta zrobila to 4
godziny temu a tu nadal nic - co mam robic ?

PS. Moze zna ktos sekwencje BOK (+48 510 100 100) tak, aby natychmiast
polaczyc sie z konsultantem, bo ja trace 6 minut na przebicie sie
przez same automaty (wybierz 1, wybierz 2, itd.) i do tego place za
polaczenie.

Paranoja: Gdzies polowie etapu przebiajania sie przez automat jestem
zmuszony podac numer ORANGE w sprawie ktorego dzwonie, wiec wpisuje
dochodzac do ostatniego etapu laczenia sie z konsultantem i zglasza
sie kobieta. Wyjasniam sytuacje a ona prosi mnie o podanie numeru w
sprawie ktorego dzwonie, tak wiec mysle, ze jest to nie lekka
przesada. Wykonywanie dwukrotnie tej samej czynnosci. A poza tym, sama
rozmowa z nia trwala kilkanascie sekund. W ten sposob zostaje
obslugiwany klient.


Źródło: topranking.pl/1688/orange,pop,na,karte,utrata,waznosci,konta.php


Temat: orange pop na karte, utrata waznosci konta, paranoja
LprzemekL pisze:


Witam
Chcialem zasilic konto, dzwonie pod *500 a tu pik, pik, pik, nie mozna
sie polaczyc. Wiec po *124*# a tu info: "wygasla waznosc twojego
konta". Zadzwonilem do BOK, aby odblokowali. Kobieta zrobila to 4
godziny temu a tu nadal nic - co mam robic ?

PS. Moze zna ktos sekwencje BOK (+48 510 100 100) tak, aby natychmiast
polaczyc sie z konsultantem, bo ja trace 6 minut na przebicie sie
przez same automaty (wybierz 1, wybierz 2, itd.) i do tego place za
polaczenie.

Paranoja: Gdzies polowie etapu przebiajania sie przez automat jestem
zmuszony podac numer ORANGE w sprawie ktorego dzwonie, wiec wpisuje
dochodzac do ostatniego etapu laczenia sie z konsultantem i zglasza
sie kobieta. Wyjasniam sytuacje a ona prosi mnie o podanie numeru w
sprawie ktorego dzwonie, tak wiec mysle, ze jest to nie lekka
przesada. Wykonywanie dwukrotnie tej samej czynnosci. A poza tym, sama
rozmowa z nia trwala kilkanascie sekund. W ten sposob zostaje
obslugiwany klient.

--
Pozdrawiam


BOK Orange ma tez numer miejski 022 6342882 (napewno taniej niz na 0510..)
jest komunikat ze jest nowy numer do BOK ale po chwili laczy z BOK :)


Źródło: topranking.pl/1688/orange,pop,na,karte,utrata,waznosci,konta.php


Temat: propozycja orange -poradzicie cos
propozycja orange
moze cos poradzicie jak mam z nimi postepowac bo ostatnio
mam wrazenie ze maja mnie w gleboko w d..... i to co mowie
gadam z nimi od swiat wtedy sami dzwinili ale ich olalem i powiedzialem ze
sie zastanowie
poszedlem po swietach do salonu pytalem o oferte i rozne warianty
zastanawialem sie nad przejsciem na system pre-paid
nic nie podpisywalem a oni mi wyslali sms ze dziekuja za wybranie orange go
no wiec sie zdenerwowalem poszedlem tam kazali mi pismo wyslac faxem
i zablokowali mi konto na ponad 10 dni nikt do mnie nie dzwonil
jak juz poruszylem wyzszy szczebel odblokowali mi konto i od razu facet
zadzwonil
i zaproponowal k750 za 55zl powiedzialem ze zobacze sobie jak aparat wyglada
w salonie i niech zadzwoni na nastepny dzien
i co nie zadzwonil teraz zostalo mi 5 dni do konca umowy i nikt do mnie nie
dzwoni
a na moj telefon odpowiedziano mi ze nie maja tekiego telefonu i nigdy nie
mieli- chociaz jest w cenniku-moze bedzie ale nie wiadomo kiedy
moze nawet wybralbym cos innego ale nie wiem na co moge liczyc

place rachunki rzedu 150 zl a chce przejsc ich propozycje i rachunek z kwota
deklarowana 120 zl

jednym slowem maja mnie w d..... i co ja moge
ktos tu pisze o jakims n70 a ja wogole takiego czegos w cenniku nie
widzialem
pewnie jakbym mial wyzsze rachunki to by mi ten telefon z media markt
przyniesli a tak
mial ktos podobne doswiadczenia moze mi podpowiecie gdzie albo do kogo sie
takie listy pisze z reklamacja
bede wdzieczny za kazda podpowiedz
jacek


Źródło: topranking.pl/1690/propozycja,orange,poradzicie,cos.php


Temat: Aktywacja nie uzywanej karty POP
On 9 Sie, 22:56, slowinski.ja@gmail.com wrote:


Czesc. Posiadam karte POP ktorej nie uzywalem ok roku. Mam pytanie:
czy jest mzliwosc zeby ja aktywowac czy moze ten numer telefonu juz
przepadl? Czy wystarczy samo doladowanie? (zanim o niej "zapomnialem"
bylo ok 50 PLN na koncie).
Dzieki za wszelkie info.


Jesli karta nie loguje sie do sieci to numer przepadl, a jesli jeszcze
sie loguje to po prostu doladuj ja. Jesli nie da sie zadzwonic pod
*500 to doladuj z innego telefonu Orange. Mialem podobny dylemat pare
miesiecy temu. Karta nie zostala wylaczona po roku, ale dalej sie
logowala prawie przez dwa lata. Doladowalem ja za 5 zl z innego
telefonu i wszystko dzialalo jak powinno, biuro pod *500 zostalo
odblokowane po paru godzinach.

biotyt


Źródło: topranking.pl/1701/aktywacja,nie,uzywanej,karty,pop.php


Temat: Sagem myX3-2 - czas przy wiadomościach, informacje lokalne i GPRS
Arek B. napisał(a):

Dawno się tym programem bawiłem i nie pamiętam w jaki sposób uruchomiłem
tą opcję. Mogę być pewny, że była zablokowana, bo to był simplus i to
miejsce na ekranie było zarezerwowane na stan konta. Gdy już przerobiłem
to pozostało tylko uaktywnić opcję w telefonie.
W My Discover jest też przerabianie tych dwóch klawiszy funkcyjnych,
żeby były rozwijalnym menu.


Ja mam kartę SIM z Orange, a właściwie jeszcze z Idei i miejsce to
jest wykorzystane na niezwykle przydatny napis "MILEGO DNIA" - pewnie
właśnie dlatego ta opcja też jest u mnie zablokowana. Co do tego
rozwijalnego menu, to ja je miałem w telefonie od nowości, więc być
może mam jakąś nieco inną wersję telefonu (czy raczej jego
oprogramowania) i być może w niej możliwości odblokowania tego po
prostu nie ma...

Źródło: topranking.pl/1705/sagem,myx3,2,czas,przy,wiadomosciach.php


Temat: K800i - profile internetowe... Orange?
robbo2k napisał(a):


FlashT napisał(a):
| Witam.
| Co jest grane? Mam SE K800i i nie moge edytowac profili internetowych bo
| mi pisze ze "Zablokowano"... to moj telefon i chyba ja powinienem
| decydowac co jest zablokowane a co nie? Jak to odblokowac?

Orange wie lepiej


Miałam to samo. Nie zakładaj żadnych nowych kont. Jak otrzymałeś telefon
z Orange, to już wszystko jest ustawione.
Ja się dopiero o tym dowiedziałam jak poszlam z tym telefonem do salonu
Orange w W-wie, przy Pl. Konstytucji. Pani konsultantka o nazwisku
Cichocka jest bardzo kompetentną i cierpliwą osobą, o czym się już drugi
raz przekonałam. Pousuwała mi konta danych, które sobie niepotrzebnie
utworzyłam (bo wszystko juz było) no i zrobiła jakieś tam zdjęcie swoim
telefonem, potem przesłała mms-em na mój telefon. Okazało się, że mms
działa. Normalnie byłam zszokowana, zdziwiona :-)


Źródło: topranking.pl/1710/k800i,profile,internetowe,orange.php