Szablony Truskawkowe

Temat: Odblokowanie DELCO CDR500

pomoze ktos? jak koledzy kupilem bez car passa, na poczatku gral, dalem do elektromechanike zeby swiatelka porobil i teraz wiadomo, reset i nie gra  

GM 0300T5097265  
90 532 620  

pozdrawiam


twój kod: 0370


Witam wszystkich,W astrze nie mialem problemu ktos zabral radio i juz,ale kupilem tydzien temu corse,a posrednik przed sprzedaza polakomil sie jeszcze na akumulator,w ten sposob w aucie panuje cisza a na wyswietlaczu tylko widac date,godz,temp.  
Radio to sc202c blaupunkt numery  
7 642 852 521  
GM0202P6954632  
Z gory dziekuje za pomoc.


twój kod: 1857


Witam  
potrzebuje kodu do radia BLAUPUNKT SC202©  
nr seryjny gm0202r7688307


brakuje jednego numeru z radia - jeśli możesz odczytać i podać.

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=114318



Temat: Kody do radioodbiorników fabrycznych i niefabrycznych

Rodzice kupili Corse C i dostali radyjko VDO 330886636 No. 24469307 typ CDR2005(E)

na boku radia GM020521391276

Proszę o pomoc bo po podłączeniu pisze SAFE. Z góry dzieki



witam mam pytanko czy znasz kogoś kto potrafi rozkodaowac takie radio rozłączyłem akumulator i nie mam kodu i nie wiem co mam zrobić proszę o pomoc

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=103689


Temat: Pomocy silnik świruje
--------------------------------------------------------------------------------

Mam 3 problemy z Corsą A c12 nz gaz
1. Nie działa predkościomierz. Rozebrałem mocowania linki z 2 stron . Od str zegarów nie widać uszkodzeń, jadąc samochodem rdzeń nie obraca sie. Wykręciłem linke ze skrzyni i nie jestem pewien jak to powinno wyglądać. w skrzyni jest taka biała szyjka z końcówką do której powinien wejść rdzeń od linki. końcówka wyglądała jakby coś w niej było , chciałem to wyciągnąć ale weszło głębiej. Rdeń który widać w lince jest dosyć miękki bo pod szcypcami sie zdeformował. Założyłem ze rdzeń sie ukręcił. ( nie wiem czy dobrze myślę) Co zrobić z tym kawałkiem rdzenia który wpadł do szyjki od skrzyni?
2 Nastepny problem ta zapalająca sie kontrolka elektryki silnika. zapala sie tak przy 80'C ( wtedy pojawiaja sie te objawy) Zczytywanie błędów nic nie dzło bo wyszło tylko 12 czyli rozpoczecie zczytywania. Czy mozna połączyć to np z walnietym termostatem albo czujnikiem temperatury. Wiem ze za oknem jest goraco ale mam wrażenie ze silnik szybko sie rozgżewa . Nie mogę odłączyć akumulatora bo mam alarm z własnym zasilaniem a poprzedni właściciel zgubił kluczyk.Problem wystepuje na PB i LPG.
3 Ostatnio zawieszaja mi sie też broty tak na 2000 i bardzo wolno spadają Radźcie co robić

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=1497


Temat: Akumulator - oryginalny czy inny? Jaki?
Raz w życiu kupiłem akumulator "noname" żonie do corsy.
Wydawało mi się, ze jestem sprytny bo akumulator "Budget" (z Praktikera) miał mały napis "wyprodukowano przez Centra"
Przez okres roku dwa razy go doładowywałem i szukałem gdzie mi prąd ucieka.
Po półtora roku wywaliłem go na zbity pysk i kupiłem prawdziwą Centrę. I się skończyły problemy z prądem.

Ostatnio w sigu po pierwszym klęknięciu i odpalaniu na kable zadzwoniłem do Opla - 499 z wymianą.
Grzecznie podziękowałem i kupiłem za 306zł Centrę Futurę 72Ah.
Na terenie Krakowa taki akumulator można mieć przywieziony pod dom i wymieniony za 20zł.

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=99024


Temat: Seo Delphin, dziwny problem, pomocy!!
Witam,
od września 2009 mam w corsie c zamontowany seo delphin. Chodził bez zarzutu do dzisiaj. Wysiadłem z auta, uzbroiłem alarm i po powrocie (2 godz) zastałem alarm rozbrojony, ale centralny zamek był zamknięty. Od tego momentu nie reaguje na pilota, a po włączeniu zapłonu czy odpaleniu auta, dioda mruga 9 może 10 razy(trudno policzyć bo miga szybko) i po tej serii słychać jak przekaźnik się włącza i wyłącza. Odpaliłem auto i chciałem wrócić do domu, ale jak ruszyłem to czuć było taki efekt jak by przez 1 - 2 sek paliwo było podawane, a na pół sekundy alarm odcinał dopływ paliwa w momencie kiedy przekaźnik pstryka (obwód zabezpieczający podpiąłem żeby odcinał pompę paliwa). Jak wróciłem do domu odpiąłem kabel +12V po kluczyku i pompa chodzi cały czas, bez problemu. Próbowałem wejść w tryb instalatora żeby przywrócić ustawienia standardowe (3311) ale alarm też na to nie reaguje tylko zawsze mruga 9 -10 razy po włączeniu stacyjki, słychać przekaźnik i od nowa dioda mruga. Odpiąłem akumulator, ale też nie pomogło.

Spotkał się ktoś kiedyś z takim problemem? Bo naprawdę nie wiem już co robić. Wyczytałem w innym poście, że można zrobić reset alarmu zwierając 1 i 2 nóżkę przy procku. Ale czy to pomoże?
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1533713.html


Temat: Opel CDR2005 napis SAFE 10 , a brak możliwości wpisania kodu
Proszę o pomoc w rozkodowaniu. Po wciśnięciu as i jednoczesnym włączeniu radia pojawia się napis 10 safe i czekanie nie pomaga. Wcześniej radio działało i nie było błędnej próby wpisania kodu. Problem powstał po awarii akumulatora który podczas awarii spowodował także niedziałanie elektrycznych szyb w corsie c.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1568288.html


Temat: Corsa B 1.5 TD - prąd ładowania na zimnym silniku
Witam!
Mam pewien dziwny problem z ładowaniem w Corsie B z silnikiem 1.5 TD Isuzu, a mianowicie na zimnym silniku prąd ładowania wynosi ok. 12V w miarę nagrzewania się silnika prąd wzrasta do ok. 14,3V, przez to na krótkich trasach nie doładowuje akumulatora i nie mogę później odpalić auta. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki, gdyż nie chciałbym wymieniać bez potrzeby połowy auta.

Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1554960.html


Temat: corsa c 1,3 cdti po wymianie akumulatora nie chce zapalić?
Mam problem z corsą 1.3 cdti 2004 po wymianie akumulatora nie chce odpalić . Wcześniej wszystko było ok. Teraz zapala się serwis i pojawiają sie dwie usterki p1616 i p1615 odczytane ktsem jednak ten sprzęt widzi je jako usterki nieznane.Czy ktoś miał moąepodobny przypadek lub ma jakiś pomysł. Sprawdziłem jeszcze ciśnienie w szynie podczs kręcenia rozrusznikiem uzyskuje tylko 4 mpa. ( odczyt kts)
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1668628.html


Temat: ładowanie alternatorem rozładowanego akumulatora
Witam,

Zasadą przy odpalaniu autka na kable jest odłączenia przewodów po jego uruchomieniu. Jeśli instalacja elektryczna jest OK tylko rozładował się akumulator, to alternator szybko naładuje go. Z uwagi na różne charakterystyki alternatorów, pozostawienie kabli - czyli ładowanie z dwóch alternatorów może uszkodzić elektrykę we współczesnych samochodach i oczywiście skrócić żywotność akumulatora. W tym przypadku alternator Corsy będzie ładował akumulator dużym prądem tylko przez chwilę, bo szybko rosnące napięcie na nim spowoduje zmalenie prądu ładowania. Po ok. 2-3 minutach prąd maleje do wartości 4-6 amper - zakładając że akumulator nie ma zwarcia.

Pozdrawiam Piotr36
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1700577.html


Temat: Opel Corsa 1.3 diesel Multijet 2005r.- problemy z odpalaniem
Witam
Mam problem z samochodem kolegi. Różni mechesi już się zabierali i nic to nie dało. Problem polega na tym, że auto po dłuższej jeździe (teoretycznie jak się dobrze zagrzeje) nie chce zapalić. Przekręcenie kluczyka uruchamia rozrusznik i silnik zapala na sekundę lub kilka z nierównymi obrotami i głośną pracą tak jakby coś się w nim tłukło. W czasie takiej pracy nie reaguje na pedał gazu. Czasem zapali po 4 razach a czasem po 4 godzinach. Mechanicy sprawdzili pompowtryski, zmienili czujnik położenia wału, sprawdzili czujnik temperatury. Na diagnostyce pod KTSem 540 (mogłem być świadkiem diagnostyki) nie wykryto żadnych błędów. Jedyne co zauważyliśmy (bo oczywiście auto musiało działać gdy szukaliśmy usterki) to że czasem gdy zapalał z lekkim trudem ale za pierwszym razem zawsze to to iż rozłączała się komunikacja z KTSem co trochę mnie zaniepokoiło ale nie wiem czy to przypadek czy problem z zasilaniem ECU. Próbowaliśmy też odłączyć akumulator celem resetu ECU ale jak nie palił tak nie palił. W aucie jest alarm który odcina dopływ paliwa tzn odłącza pompę najprawdopodobniej. Blokadę na czas testów ominąłem. Panowie co się z nim dzieje to pierwsze pytanie a drugie to czym po taniości mogę go diagnozować (chodzi mi tylko o ta komunikację przy zapalaniu). Mam interface na MAX232 jedna linia diagnostyczna i opel tech 2 ale on nie obsługuje tego auta. Jest jakiś nowszy soft do tego ? Żebym miał chociaż schemat instalacji bym mógł sprawdzić czy stacyjka działa prawidłowo bo ktoś już w niej coś majstrował. Dodam tyle, że auto jak pali to jeździ cały czas i nie gaśnie. Aha filterek paliwa wymieniony też został.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1487850.html


Temat: Jak ustawić prawe lusterko w corsie?
" />Witam. Lusterka ustawia się najprawdopodobniej w taki sposób, jaki opisała alasya - nigdy w corsie nie miałem okazji tego robić, ale we wszystkich pojazdach odbywa się to podobnie.

Sprawdzanie świateł.
Przy samodzielnym sprawdzaniu, światło cofania sprawdza się na włączonym zapłonie, a pozostałe światła najlepiej na włączonym silniku - aby zapobiec rozładowaniu akumulatora.
Źródło: prawko.com.pl/forum/viewtopic.php?t=295


Temat: Wzmak i trzaski, znieksztalcony dzwiek, brak basu itd.
" />Witam

Mam bardzo duzy problem z Alpinka V12 MRV-F300 i T300. Auto - Corsa B + hertze esk 165. Radio nowe ze sklepu (miesiac) alpine CDA-9852.

Wzmacniacz lezy z przodu na ziemi, wiec kabelki wszystkie krociotkie. Po podlaczeniu i wlaczenia radia od razu trzask, przy zalaczaniu kompaktu w glosnikach slychac odglos krecacej sie plyty. Najgorsze pojawia sie po wlaczeniu silnika, wtedy pojawia sie wmiare cichy, ale ciagle trzeszczenie, niezalezne od poziomu glosnosci, ani od obrotow silnika.
Jak by tego bylo malo to dzwiek jest koszmarnej jakosci, znieksztalcony (najbardziej slychac na wokalu), bas raz sie znosi, a raz nie. Na obu wzmacniaczach to samo. Teraz znowu podlaczylem samo radio i dzwiek jest idealny.

Jak zaklocenia to wiadomo, ze masa, wiec mase bralem z 3 roznych miejsc w tym z akumulatora, zawsze to samo. Odlaczylem antene. Wiazke od radia przygotowywalem 2 razy od nowa.

Wzmacniacze zakupilem z allegro od tego goscia co sprzedawal 2 naraz. Poniewaz kiedys wygluszylem drzwi i nie wyprowadzilem kabli glosnikowych, wiec przecialem wiazke i wyprowadzilem kable glosnikowe do wzmaka z kostki. Probowalem podlaczac po jednym glosniku i to samo.

Moze to jakies przebicie masy w radiu albo cos. 2 dni juz walcze i nie mam juz sily, jak moglibysci mi cos doradzic bylbym bardzo wdzieczny.
Jutro jeszcze sproboje wykrecic glosnik i podlaczyc bezposrednio do wzmaka (samego wofera).

Pozdro[/b]
Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=95911


Temat: Trwałość lsa.
" />witam. ja kupiłem ls 250 przy przebiegu 4800 km. i miał wymieniony łańcuch na oringowy akumulator na żelowy, uszczelnione wszystkie kostki silikonem. dodatkowo zaizolowane przewody. stalowe oploty na wężyki hamulcowe. uszczelnione migacze i lampa by nie parowały i nie parują. wymienione klocki. wymieniony pasek napędowy ale niestety nie wiem przy jakim przebiegu przez poprzedniego właściciela. ja wymieniłem jeszcze końcówki drążków kierowniczych i dorobiłem i dopasowałem od opla corsy c. wymieniłem klocki przednie. oleju nie łyka. jak na razie około 300 km za mną i bez ubytku oleju. śmiga jak ta lala pali nie kopci ma moc jedzie ok. to mój pierwszy quad ale przejechałem się bombardierem i wiem że następna będzie przeprawowa maszynka. po prostu lubię taplać się w błocie i tyle
Źródło: atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=13430